Sjukhusbesök

Det gick bra igår på Karolinska. Sticket gjorde jäkligt ont och jag blev såklart svimfärdig och var tvungen att lägga mig ner =p men det var över ganska snabbt. Däremot fick jag veta att det inte alls var någon fettknöl utan en helt ofarlig böld som är fylld med var. Som en jättestor finne kan man säga. Jag vet, blääää!! Så jag ringde kirurgen när jag kom hem och ska förhoppningsvis få en tid snart att komma och tömma den. Blir nog inte kul, kommer nog göra ganska ont med tanke på hur ont hans lilla nål gjorde igår =(

Imorgon ska jag åka till Göteborg på mässa med jobbet. Slipper åka själv den här gången då Dennis ska med. Men det blir nog mycket att göra då två mässor har slagits ihop till en enda. Men det är ju alltid kul att beställa varor. Ska beställa julgrejer så det känns ju inte helt aktuellt dock...
Blir nog tyvärr ingen tid för shopping den här gången =(

Måste berätta också att Jockes jobb ska åka iväg på en lyxkryssning igen i augusti. Vi var ju iväg med båten Jewel of the seas för några år sedan till Amsterdam och nu är det dags igen =) Den här gången går båten från Stockholm, förbi Tallin och sen till S:t Petersburg. Jag får betala lite för att följa med men sen ingår allt på båten utom dryck. Måste fråga chefen om jag får semester men det är nog inga problem. Ska bli jättemysigt =) Kul att få besöka Ryssland, det är ju inte varje dag...

Nej nu ska jag packa iordning lite inför imorgon.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0