Snart helg!

Äntligen fredag!! En arbetsdag kvar sen får man lite vila...
Ikväll blir det lugnt fredagsmys. Imorgon förmiddag åker jag upp till Friskis för att spinna lite för Spin of Hope =) Jocke ska också göra det, men vet inte riktigt när än. Hade tänkt att han skulle göra det när jag är på ridkolan men då var det någon annan som ville ha den tiden... är ju skönt om man slipper sitta och åka in 3 gånger på en dag... jaja vi får se.
Efter ridskolan ska barnen ha kompisar här över natten. Isabelle ska ha pyjamasparty med hennes två bästa kompisar och då fick Cornelia också bjuda hem en kompis. Så det lär bli full rulle...funderar på att grädda våfflor åt dom som middag och sen får dom ta med sig chips och godis upp på rummen och bara mysa och göra vad dom vill!

På söndag har Cornelia kör i kyrkan men det får Jocke följa med på den här gången. Det är på förmiddagen så jag stannar hemma så man inte behöver skicka hem barnen alltför tidigt.
På söndag kväll har jag tänkt att gå på gympa på friskis men så ville Jocke att jag skulle gå på cirkelfysen här ute också så det blir ev dubbelpass för mig då. Lär väl vara helt slut efter det... =)

Vikten går sakta neråt iaf =) Jag har ungefär 2-3 kilon kvar tills vikten är samma som innan jag fick barnen. Men som sagt det går sakta. Men jag vill ju inte sluta leva heller. Tycker alldeles för mycket om snask för att kunna låta bli. På helgerna tillåter jag mig att äta i princip vad jag vill och i veckorna försöker jag låta bli men det blir något undantag då och då. Det bästa är ju att jag faktiskt har kommit igång med träningen och verkligen tycker det är kul!!

Nej nu ska jag snart åka iväg och jobba lite innan jag tar helg!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0